Produkty na rynek EV
Seria GVM do zastosowań mobilnych oraz trudnych warunkach otoczenia
Silniki serii GVM to silniki synchroniczne AC z magnesami trwałymi do zastosowań w aplikacjach mobilnych oraz przemysłowych, gdzie panują trudne warunki otoczenia (temperatura, wilgoć, woda, drgania). Stosowane są jako silnik do napędzania pojazdów, zasilania układów hydraulicznych maszyn roboczych.
Są to silniki wykonywane do indywidualnych potrzeb Klienta.
Zapraszamy do kontaktu w celu doboru rozwiązania całości układu napędowego. W tego typu aplikacjach stosujemy specjalne przemienniki do zastosowań w pojazdach elektrycznych, odporne na warunki atmosferyczne, drgania, głównie z interfejsem CAN (CANopen, J1939). Na życzenie Klienta możemy zaproponować również programowalny sterownik Parker IQAN, również dedykowany do zastosowań mobilnych.
Rozmiar | 142mm | 210mm |
Moment szczytowy | 67 (GVM142) | 703 (GVM210) Nm |
Moc szczytowa | 57 (GVM142) | 325 (GVM210) kW |
Prędkość nominalna | Max 12670 (GVM142) | max 7575 (GVM210) RPM |
Długości | 025 | 050 | 100 | 150 | 200 | 250 | 300 | 400 mm |
Mocowanie | eGearDrive | SAE A | SAE B | SAE C |
Napęcie baterii | 48 | 72 | 350 | 650 VDC |
Chłodzenie | Powietrze| 50/50 woda-glikol | olej |
Max temperature otoczenia | 145 °C |
Sprzężenie zwrotne | Rezolwer | enkoder sin cos |
Typ wału | Spline |
IP | J1455 |



Seria przemienników mobilnych GVI Parker
Przemiennik GVI jest dedykowany do aplikacji EV. Głównie stosowany z silnikami z magnesami trwałymi w zamkniętej pętli sterowania wektorowego serii GVM. Dostępne są wersje niskonapięciowe oraz na wyższe napięcia baterii akumulatorów. Sterowanie odbywa się głównie po sieci CAN (J1939 lub CANopen), ewentualnie sygnałami I/O digital lub analogowo.
Budowa przemiennika pozwala na zabudowę przemiennika blisko silnika elektrycznego na podwoziu.
Pobierz katalog Parker GVI mobile drives
Pobierz Instrukcję Instalacji GVI Low voltage drives
Pobierz Instrukcję Instalacji GVI High voltage drives
Pobierz Instrukcję konfiguracji GVI drives
Pobierz CAN database dla przemienników GVI Parker
Pobierz Application Note do integracji GVI oraz sterowników IQAN Parker
Seria | GVI |
Moc wyjściowa | 100 to 300 kW |
Napięcie zasilania | 24 to 650 VDC |
Silnik | Permanent magnet AC |
Tryb pracy | Speed, Current, Torque and DC level Control |
Kompatybilne sprzężenia zwrotne | SinCos enkoder (niskonapięciowe aplikacje <96V) lub Resolver (aplikacje >96V) |
Komunikacja | CAN J1939 | CANopen |
Zgodność | IEC 60529 , IEC 60068, EN 55022, EN 61000, EN 1175 |
Temperatura otoczenia | -40° … +55° or -40° … +85° °C |
-104° … +131° or -104° … +185° °F |
Komponenty elektroniczne
Mamy ofercie również szeroką gamę komponentów aparatury sterującej, pomiarowej, HMI do zastosowań na pojazdach standardowych oraz EV.
- Sterowniki programowalne IQAN do montażu bezpośrednio na konstrukcji podwozia, odporne na drgania oraz warunki atmosferyczne
- panele HMI
- wyspy I/O
- joysticki
- czujniki pomiaru prędkości, kąta, akcelerometry, temperatury, ciśnienia
- anteny GPS
- kompletny system telemetryczny IoT
Jeśli szukasz rozwiązania przejdź do kontaktu i napisz do nas.