SJ Automation

Galeria

Electro-Hydraulic Pump dla elektromobilności

    Kilka zdjęć z naszego uruchomienia rozwiązania EHP od Parker Hannifin na elektrycznej ciężarówce. EHP jest to rozwiązanie pompy hydraulicznej napędzanej silnikiem GVM (AC PMAC również od Parker).  Wszystko zasilane z przemiennika DC/AC zasilanego z baterii pojazdu. W tym przypadku EHP spełnia funkcjonalność PTO pojazdu. 

Poniżej katalogi  do naszych produktów dedykowanych projektom elektromobilności / elektryfikacji. 

 

Katalog silników GVM do aplikacji mobilnych

 

Katalog EHP, czyli komplet pompy z silnikiem oraz napędem zasilanym z baterii

 

Katalog silników GVM310

 

    Niemniej jednak każdy projekt ma swoją specyfikę więc jeśli potrzebujesz wsparcia przy swoim projekcie i szukasz rozwiązania to skontaktuj się z nami. Zapraszamy. 

AC30 zamiast napędu z lat 80. w obrabiarce CNC

    Szybka zamiana uszkodzonego napędu wrzecion obrabiarki CNC. Historyczny napęd z lat 80. obsługiwał cztery elektro wrzeciona o różnych parametrach z zakresu prędkości 20-60 000 rpm. Stąd wyzwaniem dla nowego napędu była zmiana pełnej konfiguracji silnika na podstawie sygnałów z nadrzędnego układu sterowania, wystawienie odpowiednich sygnałów statusowych oraz sterowanie stycznikami załączającymi odpowiednie elektrowrzeciono. Wymagan częstotliwość wyjściowa na silniki to 1250 Hz. 

 

   Wszystko powyższe udało się uzyskać w przemienniku AC30 Parker Hannifin. Wbudowany moduł PLC umożliwił stworzenie programu do zmiany pełnej konfiguracji w „locie” oraz dopasowaniu się sygnałami sterującymi/statusowymi do starego układu sterowania. Wielką zaletą tego był zupełny brak ingerencji w program obrabiarki. 

 

Inne

Testy cyklów pracy siłownika przed realizacją dla Klienta. Pełny dobór komponentów w zakresie siłownika ETH Parker (siła docisku, wymagany cykl pracy), dobór układu serwonapędowego, sterownika do synchronizacji osi, program Motion PLC oraz wizualizacja. 

Na prośbę Klienta wykonaliśmy test funkcjonalności przemiennika AC30 z silnikiem SMH142, 17 Nm przed wysyłką na miejsce montażu. Dostarczony kompletny układ ze skonfigurowanym przemiennikiem do sterowania prędkością z ograniczeniem momentu w pętli zamkniętej.  Dlaczego nie typowy serwo wzmacniacz tylko przemiennik ? W tej sytuacji wymagana była wysoka dynamika układu ale bez konieczności pozycjonowania stąd bardziej ekonomicznym rozwiązaniem okazała się seria przemienników AC30 Parker, do tego programowalna w Codesys 3.5 dzięki czemu mamy pełną swobodę przy realizacji wymagań Klienta od strony napędu. 

Atex Parker

Dostawa silników serii EX Parker. Są to silnik synhroniczne PMAC do układów serwonapędowych z certfikatem ATEX do stref zagrożonych wybuchem. Produkt przede wszystkim dość unikatowy na rynku silników serwo. Z powodzeniem stosujemy je wszędzie tam gdzie nie ma miejsca na kompromis oraz  wymagane są:

  • pełna kontrola prędkości,
  • pozycji,
  • momentu obrotowego silnika,
  • dynamika ruchów, 
  • bezpieczeństwo w strefie zagrożonej wybuchem. 
Serwo Parker

Realizacja naszego Klienta przy pełnym wsparciu technizznym podczas doboru oraz uruchomienia napędów PSD z silnikami serwo przeznaczonych do strefy ATEX. 

Napędy PSD synchronizowane po sieci ETherCAT. 


Cała maszyna na napędach oraz pneumatyce Parker.

Zdjęcia z realizacji Klienta. Pełne wsparcie techniczne podczas projektu, doboru produktów oraz w trakcie uruchomienia maszyny.